0

Dag avklarad!

Skrivet 2011-01-26
En långsam dag som inte kom igång förrän man klev in i idrottshallen för veckans parkour träning. Hatar att jag måste hålla mig till max 1 träning per vecka istället för vanliga 3 pga. mina ben. Det känns som att de aldrig kommer läka. Folk tycker säkert att jag är slö när jag bara sitter större delen av lektionerna, men det är för mina ben :c orkar inte förklara det varje minut heller o.O

Nu sitter jag oplanerat hos min kille och använder hans nya dator. Den är awesome! :D

Kommentarer





Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)








Om mig

Mitt namn är Sofia och jag är en kreativ tjej på 20 år. Jag spenderar stor tid framför datorn för att skapa bland annat hemsidor och annan grafisk formgivning. Mitt andra stora intresse är parkour som jag utövar så ofta jag kan.