0

Träningsutmaningen – Angelica vs Emmy

Skrivet 2011-02-24
En blogg jag följer har kommit på en väldigt intressant tävling; de ska tävla mot varandra i EA SPORTS Active 2 och den som klarar sig bäst i att bränna kalorier, träna länge, klara utmaningar (achievements), och anstränger sig utanför spelandet (t.ex. äta ett äpple) vinner utmaningen.

Det är upp till oss läsare att gissa på vem av dem som vinner! Även om det är Angelicas blogg jag följt när utmaningen upptäcktes så kommer jag efter lite undersökningar att heja på Emmy. :3

Jag är helt säker på att båda kommer lyckas väldigt bra men ibland måste man välja en vinnare helt enkelt. ^^

Och jag måste ju säga att priserna lockar en hel del!



Kommentarer





Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)








Om mig

Mitt namn är Sofia och jag är en kreativ tjej på 20 år. Jag spenderar stor tid framför datorn för att skapa bland annat hemsidor och annan grafisk formgivning. Mitt andra stora intresse är parkour som jag utövar så ofta jag kan.