0

Träna i Skolsta

Skrivet 2011-02-27
Hade inte tänkt träna idag, men kunde inte motstå. Även om jag inte gjorde så mycket parkour-mässigt så är jag väldigt nöjd. Kunde nämligen jogga runt hallen i cirka 15 minuter och har fortfarande inte ont i mina smalben (benhinneinflamation för de ovetande). Kunde utan problem ha sprungit ännu mer, men vill inte pressa benen för hårt.

Idag var det många som tränade volter! Tog detta speciella tillfälle att iaktta. Det är många som är erfarna med att volta men några är fortfarande på nybörjarstadiet, så jag lyssnade och iakttog när de lärde sig grunderna i en frontflip.

Har planerat att hyra idrottshallen här hemma för att träna på volterna i lugn och ro. Känner mig stressad och pressad att träna på dem med de andra i parkouren. No offence, men man lär sig inte mer av att folk står och puttar på en och säger "Men hoppa bara!".

Om några enstaka är sugna på att komma ut till mig i Skolsta (Enköping) den kommande månaden, kontaka mig. Så kan vi i lugna ro träna parkour tillsammans. :)

Kommentarer





Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)








Om mig

Mitt namn är Sofia och jag är en kreativ tjej på 20 år. Jag spenderar stor tid framför datorn för att skapa bland annat hemsidor och annan grafisk formgivning. Mitt andra stora intresse är parkour som jag utövar så ofta jag kan.