0

Skotta?

Skrivet 2011-02-10
Yes, jag har undvikit det i.. så många år att jag inte ens minns senast jag tog tag i en skyffel. Idag så hade jag dock tid över till ingenting och bestämde mig för att göra som mamma bad om; skotta uppfarten. Kan ju säga att jag hatar snö och kyla, och så ska jag då ut mitt i snöstorm och skotta uppfart för tre bilar. Mah, ska inte klaga. Det blev bra träning och man uppskattade att komma in i värmen senare.

Det kändes dock inte som att snön blev mindre av att skotta det. Men jag bryr mig inte. Bilarna kom fint in på uppfarten. Det är förarnas problem i morgon bitti att komma ut därifrån. hehe.

skotta1

Kommentarer





Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)








Om mig

Mitt namn är Sofia och jag är en kreativ tjej på 20 år. Jag spenderar stor tid framför datorn för att skapa bland annat hemsidor och annan grafisk formgivning. Mitt andra stora intresse är parkour som jag utövar så ofta jag kan.