1

Ledde träning idag

Skrivet 2011-02-13
Egentligen ska jag hålla mig till en träning i veckan (onsdagar) men gjorde ett undantag idag. Ledde söndagsträningen för Parkour tillsammans med Nils. Vi kom bra överens och fick fram riktigt bra idéer för stationer, som enligt vad några sa till mig var väldigt roliga och bra. :)

Detta är andra gången jag leder en hel lektion, och det kändes mycket bättre denna gången. Även om jag knappt hör vad folk säger och de inte hör mig o.O Borde kolla upp mina öron innan Linkin Park konserten i alla fall.. Jag vet att jag kommer bli mer van att leda i framtiden, måste bara få in tänket lite mer och vara kreativ på ett helt annat sätt än vad jag är van vid.

Är inte van att leda, men tycker att parkour är så himla underbart att jag verkligen vill hjälpa andra i det. Varje gång jag bara tänker på parkour så får jag en pirrande känsla inom mig. Jag måste vara kär! :D

Eller allmänt wierd :3

Kommentarer


posted by Nils

Men så var vi ju grymma också!! ;D

Men det var nice, vi kanske kan hålla nån mer träning sen, blev ju grymt idag och det är ju lite mastigt att hålla en hel helt ensam. :P





Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)








Om mig

Mitt namn är Sofia och jag är en kreativ tjej på 20 år. Jag spenderar stor tid framför datorn för att skapa bland annat hemsidor och annan grafisk formgivning. Mitt andra stora intresse är parkour som jag utövar så ofta jag kan.