0

Dream within a dream?

Skrivet 2011-02-19
Har precis sett filmen Inception med min mamma, då det slog mig; jag måste undermedvetet låtit filmens idé påverka mina tankar. Mitt inlägg från igår var ju inte precis normalt sätt att tänka på, och nu vet jag vart inspirationen om drömmar kom ifrån.

Även om jag fortfarande faktiskt har svårt att skilja dröm från verklighet då drömmarna jag har är såpass verklighetstrogna att det skrämmer mig.

Ändå är att drömma en av de bästa sakerna jag vet. Att faktiskt skapa en värld där vad som helst kan hända. Synd att det inte är så lätt att kontrollera händelserna bara.

Kommentarer





Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)








Om mig

Mitt namn är Sofia och jag är en kreativ tjej på 20 år. Jag spenderar stor tid framför datorn för att skapa bland annat hemsidor och annan grafisk formgivning. Mitt andra stora intresse är parkour som jag utövar så ofta jag kan.