1

Det är inte sant!

Skrivet 2011-02-01
Kan knappt tro det. Hur många år sedan var det de var senast i Sverige? Många år sedan, och jag minns fortfarande hur besviken jag var över att jag inte kunde få se dem. Vara en av de alla fan stående framför dem; överlyckliga och sjungandes. Att ha överkänsliga öron och vara för ung är verkligen inte det bästa när man missade chansen att se sitt absolut favoritband över all annan musik. Jag tror till och med att jag fällde ett par tårar av besvikelse.

Men nu! Cirka 6 år senare! rättelse: 4 år senare! Kändes som mer än så ^^ SÅ KOMMER LINKIN PARK TILL SVERIGE!

Jag är så lycklig att jag till och med grät när jag berättade det för mamma, den stackaren; hon trodde väl att jag blivit tokig.

Men jag är så lycklig! Och jag ska fan gå, jag skiter i att mina öron inte klarar av det! Får ta och specialltillverka ett par örisskydd!

Jag ska fan gå!



Kommentarer


posted by Kellie

Haha var det 6 år sen? Lol, jag var där tillsammans med två kompisar. Vi var inte på konserten, men vi var utanför vid kön. Det var väldigt passande att min kompis skrek: "Men Linkin Park SUGER!"



:3 Minnen!



Hoppas du kan gå den här gången! :)


http://keshio.blogg.se/ - 2011-02-01 ' 14:03:10




Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)








Om mig

Mitt namn är Sofia och jag är en kreativ tjej på 20 år. Jag spenderar stor tid framför datorn för att skapa bland annat hemsidor och annan grafisk formgivning. Mitt andra stora intresse är parkour som jag utövar så ofta jag kan.